Teamleder til lager og varemodtagelse hos PJM i Fårevejle

Har du erfaring med lager, spedition og ledelse og lyst til at løfte afdelingen til næste niveau?

Så har du lige nu muligheden for at blive teamleder for lager og varemodtagelse hos en af Danmarks førende maskinbyggere, hvor fællesskab, ansvarlighed og engagement er en del af DNA’et.

Skab struktur og retning for afdelingen

Som teamleder for lager og varemodtagelse får du ansvar for at skabe struktur, sikre effektiv drift samt motivere og udvikle medarbejderne, så afdelingen bliver et endnu stærkere serviceorgan for hele virksomheden.

Du har kompetencerne og lysten til at analysere processer og strukturer, og skabe et overblik over, hvad der skal til for at ruste afdelingen til fremtidige udfordringer

Du bliver en central sparringspartner for ledelsen og får frihed til at præge både processer og strategi.

Mød dit team

Du bliver leder for et engageret team på 5 medarbejdere med forskellig baggrund og erfaring. De er strukturerede, ærekære, har et højt serviceniveau, et godt samarbejde og kender virksomheden indgående. Som leder får du mulighed for at samle teamets potentiale og løfte lagerfunktionen til næste niveau.

Dine primære ansvarsområder

  • Daglig personaleledelse af lager og varemodtagelse inkl. MUS og 1:1 samtaler
  • Organisere og sikre kvalitet i varemodtagelse og registrering i ERP-systemet
  • Ansvar for lagerstruktur, optælling, forbrugsmønstre, ABC-analyser og orden på lageret
  • Koordinering og sparring med indkøb, produktion, leverandører og kunder ift. leverancer og toldhåndtering
  • Sikre effektivitet, punktlighed og høj faglig standard i teamet
  • Bidrage til forbedrings- og optimeringsinitiativer på lagerområdet

Vi leder efter dig, der har

  • Erfaring og baggrund fra lager/logistik/spedition, inkl. toldregler
  • Ledererfaring fra en lignende stilling
  • Praktisk erfaring og indsigt i lagerprocesser og ERP-systemer
  • Evne til at skabe struktur, overblik og drive forandringer

Ledelsesstil

  • Du tager dig tid til at lære teamet at kende og observere deres dynamik for at forstå deres individuelle styrker, udfordringer og potentialer og glæder dig over at se dem vokse med opgaven.
  • Du er en åben og inkluderende leder der går foran i arbejdet med at skabe et miljø, hvor medarbejderne føler sig trygge og værdsat, så alle trives og yder deres bedste.
  • Din beslutsomhed og handlekraft skaber retning og støtte til teamet, når de står over for udfordringer og forandringer.
  • Du formår at kommunikere klart og præcist, så dine budskaber når frem på en tydelig og forståelig måde.

Efter det første år er du godt på vej til at skabe:

  • Et velorganiseret og ryddeligt lager
  • Rettidig og korrekt varemodtagelse
  • Klare strukturer og arbejdsgange i teamet
  • Videreudvikling af et motiveret og engageret team og et godt arbejdsmiljø

PJM – Automation of great ideas

Stærk historie og høj faglighed

PJM er en hæderkronet dansk virksomhed, som blev grundlagt i Fårevejle af fabrikant Poul Johansen i 1960. Der er i dag +150 medarbejdere og er en del af BILA-gruppen.

De udvikler, konstruerer og servicerer fuldautomatiske montageanlæg og produktionslinjer til store virksomheder indenfor medico, pharma og industrien. Udstyret er installeret over hele verden.

Et stærkt fællesskab med plads til ambitioner

PJM er førende inden for deres felt og er fortsat i vækst. Du bliver derfor en del af en succes, og vil få rig mulighed for at udvikle dig og få indflydelse på din egen hverdag og derigennem være med til at indfri PJMs ambitiøse mål for fremtiden.

Hos PJM bliver det sociale prioriteret højt både i og uden for arbejdstiden. Personaleforeningen er meget aktiv og står for mange arrangementer. Derudover har du mulighed for at dyrke crosstræning, padletennis, fodbold eller noget helt andet, når du ikke er fokuserede på teknik og maskiner.

Vil du med på holdet?

Hos PJM A/S har de stærke værdier og sætter en ære i at være en rummelig og inkluderende arbejdsplads. Derfor opfordrer vi alle interesserede kandidater til at søge, uanset alder, køn, etnicitet, seksualitet og religion.

Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Senior Recruitment Consultant Birgitte Carlsen på bc@actief-teknikbureauet.dk eller 4144 0925.

Vi interviewer løbende til stillingen, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

Søg Stilling
  • Type:
    Fastansættelse
    Fuldtid
  • Region:
    DK Sjælland
  • Jobnummer
    R1004701
  • Ansøgningsfrist 2025-10-31 23:59:59
  • Kontakt: Birgitte Carlsen
    eller ring +45 41 44 09 25