Property Manager – VGP Denmark, Vejle

Vil du være med til at opbygge og drive ejendomsadministrationen i en international vækstvirksomhed?

VGP er en førende europæisk virksomhed, der udvikler, ejer og administrerer moderne ejendomme til logistik og let industri. Vi tilbyder skræddersyede "build-to-suit"-løsninger gennem en fuldt integreret forretningsmodel, der kombinerer udvikling, opførelse og drift.

Bliv bindeleddet mellem byggeri, drift og relationer
Som Property Manager bliver du en nøgleperson i vores danske team med base på kontoret i Vejle. Du vil få ansvar for driften og administrationen af vores ejendomme og arbejde tæt sammen med både vores tekniske, kommercielle og administrative kolleger i Danmark og resten af Europa. Stillingen refererer til Country Manager.

Du får en bred rolle, hvor du kombinerer operationelle og strategiske opgaver – altid med fokus på høj kvalitet, effektiv drift og stærke relationer til både lejere og leverandører.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Drift og vedligeholdelse af ejendomme i henhold til gældende kontrakter
  • Koordinering af overdragelser ved nybyggeri og indflytning
  • Opfølgning på garantisager, teknisk dokumentation og løbende reparationer
  • Daglig kontakt til lejere, inkl. håndtering af henvendelser og reklamationer
  • Styring af eksterne leverandører, herunder forhandling, kontraktstyring og kvalitetskontrol

Stillingen rummer stor selvstændighed, og du får mulighed for at præge en ny funktion i en organisation, hvor beslutningsvejene er korte og ambitionerne høje.

Vi søger dig, der er lige så ambitiøs på ejendommenes drift, som vi er på udvikling
Vi søger en struktureret og løsningsorienteret profil med erfaring fra ejendomsdrift eller -administration. Du har en professionel tilgang, er god til at samarbejde – og trives i et dynamisk miljø med både lokale og internationale samarbejdsflader.

Vi forestiller os, at du har:

  • En ejendomsfaglig baggrund – fx fra ejendomsadministration, facility management eller drift
  • Minimum 2–5 års erfaring fra en lignende rolle
  • En selvstændig og ansvarsbevidst tilgang til opgaver
  • Flydende dansk og gode engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt
  • Gode IT-kompetencer og erfaring med relevante systemer
  • Et positivt mindset og lyst til at være en del af en ambitiøs organisation

Mere end bare et job – her bygger vi også fællesskab
Hos VGP bliver du en del af en international virksomhed med stærke lokale rødder og stor beslutningskraft. Du kan se frem til en central rolle i en organisation i vækst, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi er en mindre organisation der løfter i flok og du får således et tæt samarbejde med kolleger inden for byggeri, kommerciel udvikling og drift. Vi holder til i moderne kontorfaciliteter i Vejle med fleksibilitet i arbejdsdagen og hygger os sammen med bl.a. frokostordning, fredagsbar og sociale arrangementer.

Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Ansøg" nedenfor. Vi indkalder løbende til samtaler, så vi opfordrer dig til at søge snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kristoffer Stimpel på tlf. 28 68 75 20.

Ved at indsende din ansøgning og dit CV giver du samtykke til, at VGP Denmark må behandle dine personoplysninger med henblik på rekruttering. Dine oplysninger opbevares i op til tre år i henhold til vores databeskyttelsespolitik.

 

 

Søg Stilling
  • Type:
    Fastansættelse
    Fuldtid
  • Region:
    DK Syddanmark
  • Jobnummer
    R1004610
  • Ansøgningsfrist 2025-08-28 23:59:59
  • Kontakt: Line Fribæk Theodorsen
    eller ring +45 41 21 14 60
  • Virksomheden blev grundlagt i Belgien i 1998 og er vokset markant siden. I dag beskæftiger vi over 350 medarbejdere på tværs af Europa. I Danmark er vi godt i gang med vores første projekt – et erhvervsbyggeri på ca. 80.000 m² i Vejle.