Facility Assistant

Til vores kunde beliggende i Tåstrup-området søger vi en medarbejder der har lyst til at arbejde med rengøring af kontorer, toiletter, gange og fællesarealer samt stå for at sætte mad op på en buffet i kantinen. Derudover skal du klare opvasken efter frokost. Andre opgaver der forekommer er bestilling af saftevand, kaffe og andre fornødenheder via pc.  

Ønsker og krav:

  • Gerne erfaring med lignende rengøring, men det er ikke et krav  
  • Gerne erfaring fra at arbejde med fødevarer, men det er ikke et krav
  • Serviceminded
  • Mødestabil
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Dansk i skrift og tale

Vi tilbyder:

Der er tale om en fuldtidsstilling, og udover lønnen er der frivalg på 9% samt pension.

Ansøgning:

Kan du se dig selv i stillingen, så søg straks på stillingen via linket ”Søg stilling”.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte HR & Sales Consultant Heidi Noer-Hvarre på tlf. 4121 1362 eller på mail: heidi.noer-hvarre@actief-hartmanns.dk

Actief Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

Søg Stilling
  • Type:
    Fastansættelse
  • Region:
    DK Københavnsområdet
  • Jobnummer
    R1004355
  • Ansøgningsfrist 2025-01-24 23:59:59
  • Kontakt: Heidi Noer-Hvarre
    eller ring +45 41 21 13 62