Service Manager til virksomhed i Storkøbenhavn
Er du klar til at gå forrest og gøre en forskel, professionalisere vores serviceafdeling og spille en nøglerolle i vores vækstrejse? Som servicemanager er dit ansvar at sikre en enestående service oplevelse for vores kunder, arbejde med avancerede produkter, fejlfinde tekniske udfordringer, planlægge projektaktiviteter og vedligeholde vores driftssystem.
Beskrivelse
Vi er en førende leverandør af produkter og serviceaftaler til store danske kunder primært i Hovedstaden. Som en europæisk spiller er vi stolte af at levere enestående produkter og service. Som Service Manager spiller du en central rolle i vores udrulning af nye projekter og efterfølgende drift. Du vil have ansvaret for at sikre en høj kvalitet i vores serviceydelser, både internt og overfor kunder.
Arbejdsopgaver
- Kundesupport: Yde teknisk support, aftaler og koordination af kundeopgaver. Skriftlig kunde kommunikation vedrørende fejlretning alle hverdage
- Ordrehåndtering og ressourceplanlægning: Sørge for at nye ordrer planlægges og ressourceplanlægningen er opdateret. Planlægge kundebesøg og installation af vores produkter i samarbejde med Senior Service Manager
- Oparbejde viden på vores produkter, der gør du bliver kundernes problemknuser allerede ved 1. opkald. Du oparbejder bl.a. viden ved at udføre teknisk klargøring af vores produkter
- RMA håndtering
- Personaledisponering: Tildele opgaver til teknikere og disponere deres tid effektivt
- Dokumentationsudvikling: Opdatere site-forberedelser, installations procedure tekniker SOP og vejledninger
- Serviceaftaler: Proaktivt overvåge at vi overholder vores serviceaftaler og overgår kundernes forventninger
- Superbruger på drifts IT-system og udvikle datakvaliteten i alle led
- Din arbejdsdag er primært på kontoret. Vi sørger for din oplæring og du kommer til at have vores produkter tæt på livet, når du fejlretter eller klargør til salg eller installation.
Personprofil
- Du er en stærk kommunikator
- Du er serviceminded og kundeorienteret
- Du er god til at holde flere bolde i luften ad gangen og kan bevare overblikket.
- Du er detaljeorienteret og struktureret i dit arbejde i et dynamisk driftsmiljø.
- Du har gode samarbejdsevner og er ærekær omkring dit arbejde.
- Du har en naturlig evne til at samarbejde og kommunikere med både kollegaer og kunder, og du motiveres af at optimere processer og skabe forbedringer.
Kvalifikationer
- En relevant teknisk baggrund og erfaring som servicetekniker, med serviceledelse og teknisk kundesupport. Om du er elektriker eller automatikmekaniker er mindre relevant, men vi ser gerne du har erfaring fra en lignende stilling
- Gode kommunikationsevner på skrift og tale
- Grundlæggende erfaring og forståelse for projektstyring
- God forståelse af teknologiske maskiner
- Kendskab til ERP-systemer og Service Management Systemer
- Engelsk på et højt niveau i både skrift og tale
Vi kan tilbyde:
- Et udfordrende job, hvor du skal bruge din faglige viden inden for et spændende fagområde under stor teknisk udvikling.
- Et alsidigt og afvekslende job med store frihedsgrader, hvor du er med til at tilrettelægge dit arbejde og skabe rammerne.
- Et job i en mindre virksomhed i udvikling, hvor der stilles krav om høj professionalisme og faglighed.
- Ansættelse 37 timer/uge – i udgangspunktet mandag-torsdag kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30 med mulighed for fleks.
- Fast løn efter kvalifikationer.
- Pensionsordning med sundhedsforsikring
- Vi har til huse vest for Hovedstaden tæt ved Motorring 3
Vi håber, at denne stilling har vakt din interesse og ser frem til at modtage din ansøgning.
Actief Hartmanns varetager udelukkende annoncering på vegne af vores kunde, hvorfor din ansøgning og CV bliver sendt direkte videre til vores kunde, som står for den fulde rekrutteringsproces.
Eventuelle spørgsmål til stillingen kan sendes til gitte.ostenfeld@actief-hartmanns.dk som vil sende disse videre til vores kunde.
-
Type:
Fastansættelse
-
Region:
DK Københavnsområdet
-
Jobnummer
R1004327
- Ansøgningsfrist 2025-02-07 23:59:59
-
Kontakt:
Gitte Ostenfeld
eller ring +45 41 21 13 80