Lønadministration korrekt løn til tiden
Payrolling eller lønadministration er til dig, der selv har fundet en medarbejder, og ønsker at slippe for administration.
Actief Hartmanns håndterer alt, hvad der vedrører lønadministration. Det er alt fra ansættelseskontrakten, løn, SKAT, ATP, pension, bonusser og ikke-arbejdstid som ferie, fravær og til sygedage.
Ved payrolling eller lønadministration er medarbejderen ansat via Actief Hartmanns. Det betyder, at Actief Hartmanns er ansvarlig for ansættelsen og har det fulde ansvar i forhold til de rettigheder, de skal have i forbindelse med dansk lovgivning.
Actief Hartmanns’ lønkonsulenter er altid opdateret i forhold til love, regler, overenskomsterne osv. Vi lægger stor vægt på at konsulenterne har en høj faglighed.
Du har direkte adgang til løneksperter, der kan svare på medarbejdernes spørgsmål. Vi sikrer os at vores konsulenter er alsidige og assisterer flere forskellige typer af virksomheder og overenskomster. Det sikre dig at dine medarbejdere får korrekt løn til tiden og du ikke skal bruge tid på det.
Payrolling er en rigtig god løsning, når man er en international virksomhed, der arbejder i Danmark. Det gælder både som etableret eller, hvis man er ved at starte på det danske marked.
Vil du vide mere?
Så kontakt:
- Navn: Lars Pelch
- Telefon: +45 4121 1333
- E-mail: lars.pelch@actief-hartmanns.dk