Servicekoordinator

For vores kunde i Taastrup søger vi en Servicekoordinator der er skarp til fakturering og sagsoprettelser samt er vild med kundekontakt. 

I denne stilling får du muligheden for at blive en del af ikke bare et men to super stærke teams, da denne stilling er delt mellem to afdelinger. Din arbejdstid vil blive fordelt med henholdsvis 2 og 3 dage i de respektive afdelinger – dog vil arbejdsopgaverne omkring fakturering og sagsoprettelse gå igen i begge afdelingerne. Du vil derfor se ind i en alsidig hverdag, hvor du vil opleve at have gang i mange bolde og gøre en forskel, men også hvor du har mulighed for at bringe dine kompetencer inden for struktur og dine stærke kommunikationsevner i spil.

 

Dine nye kollegaer

Du bliver en del af en gruppe på 5 servicekoordinatorer, som sidder fysisk sammen til dagligt i Taastrup. Teamet er meget selvkørende, og man hjælper hinanden til at finde de gode løsninger.

I den anden afdeling vil du opleve et lidt mindre setup, hvor din nærmeste kollega blandet andet sidder med sagslukninger. Jeres samarbejde vil derfor være essentielt for at få hjulene til at køre. Dertil vil du på baggrund af input fra afdelingens projektledere kunne sikre, at både sagsoprettelserne og faktureringerne bliver korrekte.

For at trives i denne opdeling er det en fordel, hvis du synes, at det er fedt at have en bred kontaktflade og en alsidig hverdag, hvor du også fysisk vil rykke skrivebordsplads, så du kommer til at være i begge afdelinger.

Den ene afdeling har sine primære aktiviteter på vores kontor i Taastrup, hvor den anden både har aktiviteter i Taastrup, Hillerød og Kalundborg. Det kan derfor komme på tale, at du også skal besøge disse afdelinger.

Fælles for begge afdelinger er, at der er et tæt samarbejde internt, og der generelt er en respekt for hinandens arbejde, og at det bliver prioriteret, at det også skal være sjovt at gå på arbejde.

 

Du vil kun referere til en leder.

 

Du bliver ekspert i fakturering og sagsoprettelser!

I begge afdelinger vil du sidde med sagsoprettelser og fakturering i Business Central. Disse opgaver vil derfor blive en stor del af din hverdag.

Når du har arbejdsdage i serviceafdelingen, vil du dertil håndtere telefon- og mailhenvendelser fra kunder samt samarbejde med servicelederne om ad hoc – opgaver. Du vil opleve, at der er et tæt samarbejde med servicelederne, og at der bliver gjort meget for at løfte i flok, så vi kommer godt i mål. 

Alt i alt er det en stilling med mulighed for alsidighed og for at kunne bidrage positivt til to afdelinger i vækst.

 

Service ligger dybt i dit DNA

Som person har du god energi, lysten og viljen til at arbejde i en virksomhed, hvor udvikling, vækst og kvalitet er de absolutte nøgleord. Du er positiv og har lysten til at gå forrest, når det kræves. At være servicemindet og kundeorienteret ligger dybt i dit DNA. Du er en teamplayer, som er god til at skabe relationer og evner at koordinere mange opgaver sideløbende trods mange afbrydelser og en hverdag med stor kontaktflade internt og eksternt.

Fagligt har du erfaring med fakturering og kundeservice. Har du erfaring med BC, vil det være en fordel.

 

Lyder det som noget for dig?

Lyder det som noget for dig, så skynd dig at søge stillingen allerede i dag! Du søger ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade dit CV. 
Vil du vide mere om jobbet, eller er du i tvivl, om det er noget for dig, så er du meget velkommen til at kontakte mig på e-mail: heidi.noer-hvarre@actief-hartmanns.dk eller mobil 4121 1362.

 

Søg Stilling
  • Type:
    Fastansættelse
    Fuldtid
  • Region:
    DK Sjælland
  • Jobnummer
    R1004264
  • Ansøgningsfrist 2024-11-29 23:59:59
  • Kontakt: Heidi Noer-Hvarre
    eller ring +45 41 21 13 62
  •